Uw verhaal is sterk, maar wordt hij ook begrepen door de doelgroep? Spreekt de tekst de juiste taal, maar ook: is hij niet te kort of te lang, heeft hij opheldering nodig of geeft hij juist te veel informatie weg?
Het begint bij die grappige, stoere kop. Die nieuwsgierig makende inleiding. Lees je verder? De eerste zin, die moet nu het werk doen. De lezer grijpen en meenemen in uw verhaal. Helemaal tot het einde, woord voor woord, zwevend door de tekst. Mooie, leesbare zinnen. Jup, daar ben ik voor.
Als eindredacteur streef ik naar een perfect totaalbeeld. Naar een compleet verhaal dat alle ins en outs vertelt en geen ruimte overlaat voor vragen. Nou ja, alleen voor vragen als: Waar kan ik meer krijgen? Hoe kom ik in contact? Daarnaast zorg ik als eindredacteur voor het juiste aantal woorden, passende afbeeldingen en kaders, positie in het magazine en verzorgde interpunctie.
Bekijk mijn Portfolio voor meer informatie.